9 Apr 2013

SPRING, WHERE ARE YOU?

  
   No spring days in Milan, only gray skies and cold.
So, no inspiration for my blog.
I just can remember happier moments like these and wait for sun!
Enjoy :)

//

Nessun giorno primaverile a Milano, solo cieli grigi e freddo.
Insomma, non ho alcuna ispirazione per il blog.
Posso solo ricordare momenti più felici come questi e aspettare il sole!
Godeteveli :)

xx Francine


 My photos: In order: 1) Flowers at my window, 2) April sky, 3) White blossoms in my garden, 4) A secret place, 5) My new mini-rose, 6) Mountain in Abruzzo, 7) May sea with my love, 8) Awsome view, 9) Yellow flowers. // In ordine: 1) Fiori alla mia finestra, 2) Cielo d'aprile, 3) Petali bianchi nel mio giardino, 4) Un posto segreto, 5) La mia nuova mini-rosa, 6) Montagna in Abruzzo, 7) Mare di maggio con il mio amore, 8) Scorcio stupendo, 9) Fiori gialli.

xx

2 comments: